Jag som inte ens gillar att köra bil...

Förlåt för att jag har gjort er oroliga i onödan. Jag har givetvis kommit fram till Åland välbehållen. Båtresan gick riktigt smärtfritt och nya Rosella var bra mycket fräschare än tidigare. Infomötet om Unga moderater gick bra och på fredag sätter vi igång med lite politiska diskussioner över en middag på Park. Idag åker mamma iväg till Stockholm, så då ska jag vara hennes stand in. Vilket betyder köra en jäkla massa bil (skjutsa småsystrarna) och laga middag (åt småsystrarna). Idag har jag följande tidpunkter som någon ska skjutsas till eller hämtas från. 15:00, 15:00 (!!), 15:30, 16:00, 16:30 - middag - 18:00, 20:30. Imorgon ska jag bara köra vid följande tidpunkter, 8:00, 15:00, 16:00 - middag - och egentligen 18:00 också, men då befinner jag mig på middag på Park så den bilturen får någon annan sköta. Pust! Tur att mamma inte har ett heltidsjobb att sköta också!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bra att du kan vara där xx

2011-03-10 @ 13:10:06
Postat av: mamma

jag är så otroligt tacksam för att Julia är hemma och kan ta över alla sysslor för ett drygt dygn. tack älskade Julia!kram mamma

2011-03-10 @ 14:18:43
Postat av: Christine

Härligt Julia! Snart kan du ju börja köra taxi i Sthlm, har hört att en hel del studenter har det som extraknäck ;) Kram!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback