Så lång dag!

Sedan igår eftermiddag har jag lekt mamma i familjen Lindfors. Som jag skrev igår innebär det att skjutsa småsystrarna fram och tillbaka till diverse aktiviteter. Till exempel ringde väckarklockan 06:50 imorse för att vi (Adam och jag) skulle hinna få i oss lite kaffe innan dagen började med att skjutsa systrarna till skolan. Och jag säger då det, vad lång dagen blir när man inte sover halva förmiddagen! Nu är klockan halv elva och jag har hunnit göra hur mycket som helst, känns det som.

Det här borde man göra oftare. Stiga upp i svinottan alltså. Lyckost er som har ett jobb som tvingar er upp ur sängen samma tid alla vardagar. Eller nja, tacka vet jag universitetsstudier som kan skötas lite när som helst på dygnet. För det är ju skönt att sova ibland också. Variation är nog nyckeln till att bli nöjd!

Kommentarer
Postat av: mamma

men jag lovar att jag kan ringa och väcka er alla morgnar när jag stiger upp! Ni kommer att ha klarat av studierna på halva tiden:)kram ma

2011-03-12 @ 18:47:10

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback