Var är osten?

Det här med att ställa om till sommartid gjorde visst att jag blev lite snurrig. Idag när jag kom hem från skolan frågade Adam mig vad jag gjort av osten. Givetvis fattade jag inte vad han menade. Osten är i kylskåpet, där den alltid är. Men nepp, där hade visst redan Adam letat. Och så hade han kollat frysen. Men där var den inte heller. Så typiskt killar - han borde ju ha fattat att jag ställt in osten i skåpet med fryspåsar. För det är ju en helt självklar plats för ostförvaring. Hm, ibland undrar jag faktiskt vad jag tänker. Eller OM jag tänker alls.

Kommentarer
Postat av: mamma

hm. jag kan nästan ana var du ärvt den här lilla egenheten ifrån. I går letade Mika receptet till våfflor (som alltid hängt på anslagstavlan..) Men jag hade ju städat lite och hur vi letade så hittade vi det inte då. Men sen när han tog fram våffeljärnet hittade han recepet i samma plastpåse!

2011-03-28 @ 13:03:37

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback