Den där matchen

Om jag hade hållit tyst innan hade jag ju nu i efterhand kunnat säga att jag hejar på Finland i hockeyn. Synd bara att jag inte gillar att hålla tyst, utan snarare gillar att tala om för allt och alla vad jag tycker. Så som ni säkerligen redan vet är det alltså i mina ögon en bitter förlust det svenska laget fick med sig i bagaget hem.

Men, det som stör mig allra mest har att göra med ålänningar och det finska laget. Jag ska sova på saken och eventuellt kommer ett inlägg om detta imorgon. Jag måste överväga om det är värt att skriva inlägget eller inte.

Hur som helst, grattis till guldet Finland. Och Sverige, bättre lycka nästa gång. Helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag som är neutral säger: Grattis till vinsten Finland, och fortsätter sen bry mig lika lite om hockeyn som innan ;D haha.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback