En lördag.

Ett blogginlägg om dagen, det är bra för magen (?). Hur som helst tycks det vara min devis just nu. Mina planer har - återigen - ändrats lite. Så nu blir jag här i Stockholm ända fram till Londonresan (bara en vecka kvar nu!).

Dagen ska spenderas dels hemma och fortsätta det här evighetsstädandet som aldrig tycks komma framåt. Sedan blir det en vända in till stan för att se om Adam och jag lyckas bränna våra presentkort vi har (han har på H&M och jag har på Lindex - vi lär lyckas). Jag hoppas även hinna spana in de otroligt duktiga
marathonlöparna en sväng också. Ikväll blir det lite fest, roligt!

Imorgon kommer andrahandshyresgästerna hit för att lämna lite flyttkartonger. Det är inte länge kvar nu, tills de tar över lägenheten för sommaren. På tisdag kväll klockan 17:00 får de tillgång till lägenheten och själv flyttar jag till hotell Scandic Täby några dagar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback