Från rött till blått, det kallas att byta upp sig!

Acer Aspire TimelineX 3830TG

Ja, sen jag skrev det senaste inlägget så har jag lyckats bränna i princip alla pengar. Först gick en viss del till hyran och därefter en annan del till inköp av
ny laptop. Hoppas att jag hinner få den innan helgen! Det känns otroligt bra att äntligen ha beställt en ny dator, eftersom det är något jag har övervägt i över ett års tid. Nu kan min älskade röda Dell få gå i graven. Det betyder att jag ställer den ovanpå Adams avlagda dator, i väntan på att vi ska komma på vad vi ska göra av dem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeeey! Jag följer också dig på Bloglovin så de så ;) Men jag håller med dig, annars tappar man kontakten nästan helt och hållet! Internet är en bra uppfinning.

2011-05-11 @ 22:19:43
Postat av: mamma

rätt färg !! kram

2011-05-12 @ 07:42:49
Postat av: mamma

men jag vill ha en rosa laptop!

2011-05-12 @ 07:43:37

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback