Hur kommer man igång igen?

När det har gått ganska lång tid utan att jag har hunnit blogga, då har jag supersvårt att komma igång med bloggandet igen. För dels så vill jag ju berätta om allt som har hänt som jag inte har hunnit blogga om, och dels vill jag ju bara skriva "vanliga" inlägg om saker som hänt precis nyligen. Så när jag inte kan komma överens med mig själv, då blir det tyst på bloggen istället. Nu har jag dock kompromissat med min hjärna och kommit fram till att jag börjar blogga som vanligt nu och gör allt för att få till ett inlägg om vår fantastiska helg tillsammans med Codex någon gång senare i veckan. För just i detta nu måste jag plugga straffrätt, om jag ska ha minsta lilla chans att klara tentan den första juni.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback