Igår, idag - livet

Hela gårdagen satt jag ute i solen och pluggade straffrätt. De resulterade i en ordentligt röd hudton på armar och dekolletage. Men jag fick mycket pluggat i alla fall! Kvällen spenderade jag tillsammans med min familj. Först med god middag och därefter med mycket prat och skratt.

Under förmiddagen idag befann vi oss alla inne i svinkalla Bollhalla för att kolla på när lillasyster Fanny tävlade i gymnastik. Hon var superduktig - trots att hon knappt kunnat träfa på senaste tiden efter att ha opererat foten! Sedan bytte jag om till träningskläder och sprang hem från Bollhalla. Nu sitter jag egentligen bara och surfar runt, ska snart gå i duschen. Därefter återgår jag till att sitta ute i solen med skolböckerna. Idag vänder jag ryggen mot solen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback