Så här tycker jag att det ska vara


Estlands bidrag inför kvällens ESC-final.

Det här är mina tio favoritbidrag inför kvällens ESC-final.

10. Danmark
9. Ryssland
8. Frankrike
7. Rumänien
6. Tyskland
5. Sverige
4. Italien
3. Island
2. Irland
1. Estland

Trots att den här listan enbart är sammansatt utifrån mitt eget tycke och smak, så får den även agera min tippning inför kvällen. Jag borde så klart väga in vad jag tror går hem hos juryn och folket, men det struntar jag i. Viktigast är väl ändå vad jag tycker?! Haha. Eller så inte. Hur som helst ska det bli kul att se hur det går ikväll. Kommer jag pricka in någon på top tio?


UPPDATERING: Jag ändrar mig. Jag vill ha Tyskland placerad som nummer tre. Så från och med Island får alla bidrag hoppa ett steg bakåt i min rangordning. Hur kunde jag slarva så att Tyskland hamnade på 6:e plats?! Jag som har älskat Lena sedan hon vann förra året. Alla hennes låtar finns med i min spellista med det passande namnet "Bäst".

Kommentarer
Postat av: Anna

För mig får gärna Estlands bidrag vinna :p Och jag tror du kommer pricka in någon i alla fall :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback