Söndag - serier, springa, städa, se på hockey - de fyra söndags-S:en!

Söndag. Återigen en relativt kort natt, eftersom min älskade sambo inte ramlade in före efter fem i natt. Det är väldigt irriterande att jag inte kan sova ordentligt före han har kommit hem, tänk vad mycket sömn jag förlorar på detta?! Därför blev det sovmorgon idag igen.

Till frukost slukade jag ett avsnitt av den nya serien
Fairly Legal - jag gillar den skarpt hittills! Efter frukost drog jag på mig löparklädseln och gav mig ut på ett pass. Sedan dess har städning och tvättning stått på dagsordningen, nu i sällskap av Adam som orkat sig upp ur sängen. Ikväll var det tänkt att vi ämbetsmän inom Internationella Kommittén skulle ha middag tillsammans, men då två av fem har ställt in beslöt vi att skjuta på detta. Så istället blir det hockeykväll här hemma hos oss (troligen i sällskap av några av Adams kompisar), för att bevittna när Sverige vinner över Finland i kvällens VM-final.

En riktigt bra söndag med andra ord! Speciellt om jag hinner klämma in lite pluggande också...

Kommentarer
Postat av: Christine

Hockey, mycket bra där. Gissar att de andra i IK ställde in för att de ville se hockeyn ;)

Postat av: mamma

fel fel fel. Finland vinner!!!!

2011-05-15 @ 18:31:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback