Ta det lugnt!

Kroppstemperatur över det normala. Inte kul!

Nej men vadå, att börja dagen med feber är väl toppen? Speciellt eftersom den här dagen skulle innehålla följande: 6 km löpning + stryka, seminarium om bedrägeri och förskingring, promota Juridiska Föreningen på ett studentevent, möte med Londongruppen och slutligen kickoff för Londonresan på advokatbyrån
Mannheimer Swartling.

Men jag är inte bitter.

Nu blir det bara mötet och kickoffen som blir av idag. I övrigt tänker jag krypa ner i soffan någon timme och läsa en bra bok - jag har egentligen inte tid med det,  men jag har definitivt inte tid att bli sjukare. Men det positiva (kan något vara positivt med feber?) är att febern kom innan någon förkylning, vilket brukar vara min kropps sätt att säga "Nu ser du till att ta det lite lugnt och andas några andetag, Julia!" och inte en försmak av förkylning. Så nu lyder jag min kropp och hoppas på att den nöjer sig med några timmars soffhäng (och någon värktablett).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback