Det är frågan!


Väldigt mycket av min tid går åt till ingenting just nu. Eller så känns det i alla fall. Mina tankar hoppar från den ena till den andra saken, vilket leder till att jag även kommer på saker jag "måste" göra på direkten. Så allt jag gör blir avbrutet mitt i. Inte helt optimalt kanske.

Ikväll har jag i alla fall varit hemma och ätit en ljuvlig middag med min älskade sambo. Efter middagen har vi spelat Trivial Pursuit (på Playstation) och kollat på diverse frågesportsprogram på tv (Vem vet mest?, Vem vill bli miljonär? och Svagaste länken). Ja, vi gillar frågesport. Nej, vi är inte pensionärer. Ja, vi är unga och aktiva studenter. Nej, vi behöver inte vara ute och festa alla kvällar.

Bra, då har vi det uträtt. Nu blir det nog några avsnitt från någon av våra favoritserier (inte frågesport!).

Kommentarer
Postat av: Johanna Holmström

Haha, jag tror vi alla våra pensionärs saker vi tycker om fast inte alla erkänner dem, själv tycker jag om att titta på Go kväll :)

2011-11-12 @ 18:37:35

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback