Först var jag vaken. Sedan sov jag.

Dagen började jag egentligen klockan fem, då jag vaknade med ett ryck. Sedan låg jag vaken till ungefär halv sju. Efter att Adam hade stigit upp så somnade jag (tydligen) och sov ända till halv elva i ett svep. Suck, man (jag) blir så ineffektiv de dagar jag sover så länge!

Det enda jag har inplanerat idag är att ta mig till Juristernas Hus ikväll för föreningssammanträde, där ska nästa års styrelse väljas och jag för min del håller tummarna för att den tjej som är rekommenderad till Internationell sekreterare också ska bli vald. Själv försvinner jag ju iväg till Bryssel direkt när nästa termin börjar, så jag är mer än glad att lämna över till en ny person!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback