Frånkopplad = avkopplad?

Att vara datorfri ett helt dygn var väldigt skönt. Jag fuskade visserligen en gång sent på kvällen, då jag slog på internet på telefonen för att kolla så att jag inte fått något brådskande mail. Det hade jag inte, så internet stängdes snabbt av igen. Eventuellt kanske jag försöker köra en datorfridag varje vecka? Vi får se.

Medan jag var datorfri hade jag tid att fundera en hel del. Det jag kom fram till var att jag, efter halva Statsvetenskap I nu tar ett uppehåll från det till nästa termin och att jag ska försöka fortsätta som Internationell sekreterare förutsatt att vi kan lösa det praktiskt medan jag är borta de tre första månaderna nästa termin. Nu blir fokus på juridiken, förbereda inför Bryssel, träna samt att planera och genomföra Nordiska veckan.

Två kloka beslut, tror jag.

Kommentarer
Postat av: emme

jätte fin blogg ^^

besök gärna våran och fråga oss nåt på vår frågestund :)
http://frillanochemme.blogg.se/2011/november/fragestund-1.html#comment

2011-11-07 @ 20:56:04
URL: http://frillanochemme.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback