Hallå? Är det någon där?

Man kan ju fråga sig vart jag tog vägen efter förra veckans onsdag. Det roliga svaret hade varit att jag blev bortskämd med en långhelg fylld med mysiga och spännande aktiviteter. Men det svaret hade ju varit en lögn. Istället blir svaret att jag har jobbat på Juristdagarna (arbetsmarknadsmässa), gått på bankett, haft ett mysigt dygn med mina småsystrar, haft en härlig middag och kväll med kompisar och slöat i soffan med Adam.

Den här veckan ser, tack och lov, lite lugnare ut. Så fokus den här veckan är studierna. Nästa vecka ska jag skriva en tenta i statsvetenskap och om lite mer än en månad ska jag skriva en tenta i processrätt. Det börjar bli dags att prioritera skolan först, och resten av livet får komma på andra plats.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback