Jag och de där bilarna

Väckarklockan ringde 06:35, vilket kändes som alldeles för tidigt. Speciellt med tanke på att jag hade svårt att somna igår kväll.

Nu sitter jag på färjan med siktet inställt på att komma hem till Stockholm. Den här gången har jag den lyxiga förmånen att få ta med mammas bil över till den svenska sidan, så en vecka framöver kommer jag ha tillgång till bil. Nu ska det storhandlas!

Fast först och främst ska jag ju klara av att köra från Kapellskär till Norra Djurgården. Jag är inte speciellt intresserad av biler och att köra bil, så därför är jag lite lätt osäker på mina körkunskaper. Men jag tror ändå att jag ska klara av det. Jag behöver i alla fall inte in i innerstadstrafiken och snurra, vilket är skönt.

Nu ska jag sätta på mig mina hörlurar och lyssna på ljudbok resten av färjeturen. Ska vi slå vad om att jag kommer somna?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback