69-årsfest, inte varje dag!

Henrik, Adam, Martin och chokladen de fick i present av en kille.
Bilden är tagen med min nya kamera, men jag hade inte riktigt koll på alla inställningar,
därav den ganska kassa bilden. Men jag lovar att kameran kan ta mycket bättre bilder än så här!
Frågan är ju även hur bra fotografen är...

Igår firades alltså Adam, Martin och Henrik. Tillsammans fyllde de 69 år. Det blev en riktigt trevlig fest i deras nya sektionslokal, med god mat och roligt sällskap! Tack för festen killar! Själv partade jag runt i min nyshoppade klänning, mina nymålade orangea naglar och med min nya digitalkamera i handen. Så, äntligen, kommer jag kunna dokumentera min vardag igen. Jag har till och med, för första gången på länge, lagt upp ett album på Facebook med bilder.

Nu kanske jag så småningom kan få till en ny profilbild. En som inte är mer än ett år gammal. Och ja, det hade varit rimligt om jag skulle ha illustrerat det här inlägget med en bild på mig själv. Men det glömde jag ordna igår, jag fotograferade bara alla andra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev tekniktönten intresserad! Vad har du köpt för kamera? :p


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback