Böcker, detta ljuvliga ting


Jag älskar böcker. Att läsa dem, att köpa dem, att lyssna på dem, att diskutera dem. Allt som har med böcker att göra helt enkelt! Jag går runt med en hemlig dröm om att en vacker dag ha en bokcirkel där vi läser allt från skönlitteratur till "svåra" böcker och sedan analyserar dem tillsammans. En vacker dag...

Just nu läser jag Rosornas arv av Leila Meacham!
En bok jag fick i tackpresent av min "svärmor" i somras.

För er som också gillar böcker och som är nyfikna på vad jag läser för något just nu, kolla in den vänstra spalten! En liten bit ner hittar ni de böcker jag läser just nu. Kanske håller vi på med samma bok just nu? Klickar du in dig på Bok.nu kan du se vad jag har läst för böcker i år, vilka som är mina favoriter och vad jag har gett för betyg till olika böcker.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback