Inlämningsuppgifter

Återigen sitter jag här med min dator och promemorian som ska lämnas in om några timmar. Mellan 13 och 16 ska jag befinna mig i skolan för statsvetenskapligt seminarium, därefter tänker jag ta helg ända fram till söndag dag. Då är det dags att börja på nästa inlämningsuppgift, i processrätten den här gången. Den ska lämnas in på måndag och på tisdag ska jag sätta mig med min grupp och skriva ytterligare en processrättslig inlämningsuppgift, som ska vara inlämnad på onsdag. Sedan har jag en paus på några dagar, innan den sista inlämningsuppgiften (som jag vet om) ska skrivas och lämnas in. Den gången är det en hemtenta i statsvetenskap.

Så för er som undrar hur det är att läsa dubbelt, så kan jag säga att det ibland är väldigt mycket att göra och ibland rätt lugnt. Problemet är ju att de två kurserna inte är tänkta att läsas samtidigt, därför kan det vara mycket inlämningsuppgifter i båda kurserna samtidigt - utan att det för den skull är speciellt mycket i någondera av grupperna.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback