Jag brukar hävda...

Jag brukar hävda att jag pluggar rätt bra sittandes hemma i lägenheten. Det stämmer, men det finns en sak som är förödande för pluggdisciplinen. Serier. Jag är en sucker för tv-serier och nu när hösten börjat så börjar ju även alla fantastiska serier sända nya säsonger.

Jisses vad jag inte kommer få något gjort den närmsta tiden.

Criminal Minds. Desperate Housewives. Grey's Anatomy. Gossip Girl. House. Bones. Big Bang Theory. How I Met Your Mother. Californication. Mad Men.

Enligt mina uträkningar blir det alltså någonstans runt sex timmar tv-serier per vecka (reklampauser borträknade). Till det kommer att jag även kollar på Breaking News med Filip och Fredrik fyra kvällar i veckan. Jag brukar hävda att jag inte kollar speciellt mycket på tv...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback