Koncentration på rymmen

Idag har koncentrationen varit urusel. Jag gör en sak i tio minuter, sedan tröttnar jag och gör istället något annat. Som jag tröttnar på efter tio minuter. Och så här har det hållit på hela dagen. Just nu går jag igenom vilka ljudböcker på min iPod som jag redan har lyssnat på.

Jag vet att det är svårt att koncentrera sig de allra första dagarna när man slagit om till LCHF-kost, men jag har inte råd att vara okoncentrerad dessa dagar när hemtentan ska in på fredag. Istället får jag bara bita ihop och tvinga mig själv att fokusera, på ett eller annat sätt vet jag ju att jag löser det.

För att se det positivt så har jag fått rätt mycket JF-arbete (Juridiska Föreningen) gjort istället. Det är ju bra!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback