Söndag

Jag är helt förundrad över att dagarna går så himla fort. Nyss var det fredag och jag var på väg till skolan och nu är det plötsligt söndag och återigen sitter jag med skolböckerna framför mig. Vad har jag riktigt gjort med all tid här emellan? Fredagskväll? Hela lördagen? Jag vet inte riktigt. Kopplat av? Njutit av livet? Ja, typ.

Snart ska jag iväg och träffa några från min statsvetenskapsgrupp. Vi ska förbereda oss inför att hålla en presentation om global rättvisa på seminariet imorgon. Det är roligt och intressant med global rättvisa, men jag hade nog ändå hellre spenderat söndagen med en promenad i solen och fortsatt med att njuta av helgen.

Hur som helst, nu ska jag börja göra mig i ordning för att sedan dra iväg.
Hoppas att ni alla har en bra söndag!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback