En väldigt avslappnad helg


Fåtöljen Ektorp från IKEA, på väg hem till oss.

Jag har njutit av en avslappnad och härlig helg. Fredagskvällen spenderade jag här hemma med två tjejkompisar på middag. Christine, Malin och jag hade inte träffats sedan innan jag åkte till Bryssel - så våra munnar gick i ett hela kvällen. Lördagen ägnade Adam och jag åt att växelvis kolla på tv-serier (Dexter, som vi äntligen börjat kolla på och gud så bra det är!) och att städa ur garderoberna. Vi kände inte för att laga middag, så vi köpte pizza till middag. På kvällen vandrade vi över till grannlägenheten och hade en trevlig kväll tillsammans med Sandra, Marcus och Emma. Även den här kvällen pratade vi på under många timmar. Det är det bästa med att ha varit borta länge, man har så otroligt mycket att prata om när man väl träffar alla kompisar igen! Idag, söndag, har Adam och jag kollat vidare på Dexter. Just nu kollar Adam och hans kompis Tomas på hockey här hos oss, medan jag hunnit fylla i min kalender, skattedeklarera och planera våren. Dessutom har Adam och jag beställt fåtöljen som ni ser ovan, om drygt 1½ vecka borde den komma hem till oss. Jag ser fram emot att sitta i den och läsa böcker med bara en liten läslampa som ljus! Mysigt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback