Träning - för ett hälsosammare jag


Efter en träningsfattig jul och sedan tre ännu mer träningsfattiga månader i Bryssel har jag nu satt igång med att låta muskler och hjärta få kämpa. Jag började med ett spinningpass i måndags och imorgon är det dags för Basic Aerobic. Det känns riktigt bra och jag ser fram emot att få in träningen som en självklar del av vardagen igen.

Nu ska jag fokusera på processrätten en stund. Och försöka att inte tänka på arbetsintervjun jag var på i förmiddags. Jag väntar med spänning på att få veta hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Men du har ju promenerat en massa! :)

2012-04-11 @ 17:19:22
Postat av: Julia Lindfors

Det är sant Agneta! Men när man promenerat samma sträcka två gånger om dagen i tre månader så känns det inte riktigt som träning längre :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback