Minus ett komma fem

Nu har jag gått ner 8 kg på fem veckor, något jag är väldigt nöjd med. Den senaste veckan resulterade i -1,5 kg - trots att veckan hade oddsen emot sig. Jag var förkyld och kunde inte gå på mina promenader och dessutom var jag på fest både fredag och lördag (drack dock ingen alkohol).

När jag gått ner två kilon till har jag nått nästa belöning, nämligen att klippa och färga håret! Jag längtar verkligen efter det, då mitt hår ser ut som ett skatbo mest hela tiden. Jag ska göra mitt yttersta den här veckan och förhoppningsvis kan jag boka frissatid redan nästa måndag!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej Julia! Kör du LCHF nu om jag förstått rätt? Du får gärna skriva om LCHF frukostar och annan mat om du vill :). Jag försöker äta LCHF "inspirerat" (stirrar mig inte blind på innehållsförteckningar och recept). Frukost tycker jag är tråkigst för tillfället. just ju kör ja bara på 1 kokt ägg, kaffe med mjölk, och rysk yoghurt med bär o kanel. Tips?

Svar: Japp, jag äter enligt LCHF :-) Jag ska fundera lite på olika frukostförslag och skriva ihop ett inlägg om det. Håll ut!
Julia

Postat av: Nina Lindfors

Lustigt att du tycker att du ser ut som ett skatbo i håret.Senast igår tittade jag på ditt hår och tyckte att det är så vackert! Men heja dig vad duktig du är med viktminskningen1 Kram

Svar: Tack mamma! Ja, nu är mitt hår rätt följsamt igen. Har bytt till ett annat schampo nu och det tycks vara rätt bra. Byter kanske ut hårklippningen mot ansiktsbehandling. Får se när jag nått -10 kg. Kram
Julia

2012-08-06 @ 15:21:52
Postat av: Christine

Fan vad grym du är Julia. Kan inte du bara flytta in hos mig och laga all mat så jag också kan tappa några kilo? Jag kan skriva skatterätten åt dig i utbyte! :P

Svar: Ja! Vi har en deal :-D
Julia

2012-08-07 @ 15:09:10

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback