På Rosella

Ja, nu sitter jag på Rosella på väg mot Sverige. Helgen ska spenderas i min favoritstad (sorry Mariehamn, det blir bara en andraplats för dig), Stockholm. I natt sover jag i lägenheten tillsammans med Adam som redan är tillbaka i staden efter sommaren på Åland. Imorgon sover vi båda på hotell, tillsammans med Adams familj. Som ni kanske minns fyller Adams pappa 50 år (på söndag) och familjen firar det här med en hotellvistelse i Stockholm och restaurangmiddag tillsammans imorgon. Vad söndagens program blir vet jag inte, men jag stannar i alla fall i Stockholm till söndag kväll.

Nu ska jag återgå till pluggandet, försöker läsa förvaltningsrätt här ombord på färjan men koncentrationen vill inte riktigt infinna sig... Ska fortsätta försöka i alla fall.

Ha en bra helg alla!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback