En ny chans

På fredag jobbar jag sista dagen för den här sommaren. Det betyder att hösten närmar sig med stormsteg. Och som vi alla vet innebär hösten nystart. Det är nu man får en chans att börja om på nytt. Gör om, gör rätt.

Jag har storslagna planer för den här hösten. Det här är hösten då allt ska ske. Jag ska fortsätta med LCHF och få strålande resultat på viktnedgången.

Jag ska börja träna regelbundet med PT och på egen hand. Jag ska engagera mig aktivt och helhjärtat i Unga Moderater på Åland. Jag ska ha framförhållning och sköta studierna exemplariskt. Jag ska se till att hålla regelbunden kontakt med de vänner jag inte träffar så ofta. Jag ska laga middag från grunden. Jag ska se till att Adam och jag får mycket kvalitetstid tillsammans. Jag ska blogga flitigt, intressant och med mycket bilder. Jag ska söka och få ett stimulerande extrajobb. Och så ska jag så klart, som alltid, hinna läsa alla fantastiska böcker jag har i bokhyllan.

Tack gode gud för att vi har fyra årstider. Fyra chanser till nystart. Varje år!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur tror du det här kommer hålla? Hehe ;) Själv ska jag återigen bli duktig och organiserad med studierna. Joråsatteh...

2012-08-15 @ 21:51:19

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback