Avfärdsdagen

Idag är det så (äntligen) dags för mig att ta mitt pick och pack med mig till Bryssel. De senaste dagarna har jag varit väldigt stressad och det har känts väldigt vemodigt. Och inte tror jag att det kommer kännas speciellt roligt idag på Bromma flygplats heller, då jag ska säga hej då till Adam.

Missförstå mig inte nu, för jag vill verkligen åka till Bryssel och jag tror att det kommer bli suveränt bara jag kommer dit och kan göra mig lite hemastadd. Men just nu känns det tungt, tungt att lämna Adam hemma i Sverige och tungt att inte vara hemma på tre månader. Och tungt att helt själv kasta mig huvudstupa in i "the Brussels adventure" som min blivande husvärd kallar det.

Klockan 13:55 går mitt flygplan, så nu är det bara det sista packandet kvar innan jag ska ge mig iväg. Jag hoppas att jag får med mig allt jag behöver!

Om jag får igång internet ikväll så ska jag uppdatera bloggen med mina första intryck från Bryssel.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till Julia! Det här kommer du att fixa! ♥

Postat av: Mamma

Stor kram till gullungen min! Det här fixar du galant.Självklart saknar du Adam ( och det ska du göra) samtidigt k9ommer du att lära dig massor och uppleva ännu mera så tiden kommer att rusa iväg! Lycka till på färden!

2012-01-15 @ 11:22:43
Postat av: Malin

Massor med Lycka till Julia!! :-) Det kommer säkert bli jättebra men det är förståeligt att du är nervös. Kram!

2012-01-15 @ 12:12:55
URL: http://malinenros.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lycka till Julia! Hoppas att du får det bra där borta :)

2012-01-15 @ 15:02:20
URL: http://fffiaa.blogspot.com/
Postat av: Julia Lindfors

Kram på er alla för att ni är så fina och finns där som mina egna supportrar!

2012-01-16 @ 22:38:37
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback