Helt plötsligt hade hela dagen gått

Det här hade kunnat blivit den första dagen sedan jag kom till Bryssel som jag inte bloggade. Varför? För att jag helt glömt bort att jag har en blogg. Först hade jag en lång arbetsdag, sedan gick jag och handlade mat på vägen hem från jobbet och när jag hade ätit middag så inledde Adam och jag en nästan två timmar lång skype-konversation. Och nu är klockan tio och jag är på väg att gå och lägga mig. Helt plötsligt hade alltså en hel dag gått!

Jobbdagen var som flera andra jobbdagar. Förmiddagen ägnade jag åt research och att skriva rapport, lunchen åt Hanna och jag tillsammans med en kille från den svenska "reppen" (representationen) och sedan ägnade jag eftermiddagen åt ett arbetsgruppsmöte om energi. Rapporten som jag skrev imorse fick jag mycket beröm för, det är kul!

Snart är det helg! Och till skillnad från alla andra så ser jag inte speciellt mycket fram emot det. Dels för att helgen är så lång när man (jag) inte har så stort socialt umgänge härborta och dels för att jag tycker det är så otroligt roligt och intressant på jobbet!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback