Minus fem komma noll

YES! Jag har nått mitt första lilla delmål, minus 5 kg. Två veckor tog det, vilket ju faktiskt är väldans kort tid. På lunchen ska jag gå ner till stan och belöna mig med att köpa en LCHF-bok som jag suktat efter ett tag. Dessutom måste jag köpa med mig någon lunch, helgen på stugan fick mig att helt glömma bort att göra lunchlåda till idag. Återkommer senare idag (efter jobbet) med lite längre text om vad jag sysslat med senaste dagarna (4 dagar sedan senaste blogginlägget!).


Kommentarer
Postat av: Mamma

du är fantastiskt duktig Julia! heja dig

2012-07-16 @ 11:17:54
Postat av: Mamma

du är fantastiskt duktig Julia! heja dig

2012-07-16 @ 11:18:19
Postat av: Karin

Oj 5kg va duktigt:) Dock är LCHF inte den bästa dieten! Man går ner men man behöver kolhydrater! (inte i stora lass men normala mängder)+ att man har större risk för ev hjärt o kärlsjukdomar i.o.m att man höjer blodfetterna, detta är dock om man håller på en lite längre tid! :)

2012-07-16 @ 11:49:04
Postat av: Julia Lindfors

Tack mamma! Det känns riktigt bra.



Karin, tack för din omtanke. Dock råder det ju delade meningar om huruvida man behöver kolhydrater eller inte. Jag är påläst och jag är uppmärksam på eventuella tecken på att kroppen inte mår bra av det. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så tycker jag det är okej med en konstruktiv diskussion om LCHF, men jag uppskattar om jag själv får bestämma över min kost utan förmaningar från andra. Jag är dock säker på att din kommentar var lämnad i all välmening!

2012-07-16 @ 11:53:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback