Minus sex komma noll

Måndag morgon betyder vägningsdag för min del nu. Imorse visade vågen på -1 kg sedan förra måndagen. Totalt -6 kg på tre veckor. Ett klart godkänt resultat, även om det hade varit trevligt med lite mera viktnedgång veckan som gått. Men jag har förståelse för att jag "bara" gått ner ett kilo den här veckan. Jag hann bara med två promenader och dessutom drack jag ganska många glas rödvin under fredagen och lördagen. Hur som helst är jag glad för att vågen visade minus och inte plus. Nu är det en ny vecka och jag ska göra mitt bästa för att hinna med fyra promenader och hälsosam kost (och dryck) trots att jag jobbar heltid och gärna går på Rockoff på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är superduktig Julia! =) -1kg är ändå bra med tanke på att du druckit rödvin och haft mindre promenader. Nu när ja börjar så byter ja ut lite promenader mot min styrketräning, men det borde kanske inte göra något? Jag försöker tänka "all träning= bra träning" =)

Postat av: Julia Lindfors

Tack Petra! Jag tror också att all träning är bra träning! Lycka till nu med Katrin Zytomierskas bok!

2012-07-24 @ 18:26:01
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback