Rockoff 2012 - tre dagar

Nu har Rockoff 2012 hållit på i tre dagar. I fredags inledde Byz och Rebecca & Fiona festivalen. Det var bra drag på Rebecca & Fionas show och trots att jag inte lyssnat på dem så mycket tidigare så dansade jag mig svettig. I lördags åt vi middag tillsammans med Adams familj innan kvällens artister drog igång, Pandora (och X3M), Maskinen och Dead by April. Pandora var väldigt duktig och när X3M kom in på scen för att tillsammans med Pandora köra "Drottningen av Åland" var det knappt någon som stod still i publiken. Härligt! Maskinen och Dead by April var jag inte lika imponerad av, inte riktigt min typ av musik. Igår, söndag, var det Broken Door och Loreen som intog scenen - men Adam och jag tog en välbehövlig vilokväll (efter att ha sovit till 12:30, haha). Nu återstår sex festivaldagar och jag ser mest fram emot Veronica Maggio ikväll samt Norlie & KKV och Magnus Uggla på onsdag.

Men jag ska orka med att jobba 08.00-16.15 varje vardag också... Det hade nog varit rätt nice att vara ledig under rockoffveckan, men man kan ju inte direkt styra och ställa med arbetstiderna när man är sommarjobbare.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback