Tillbaka till Åland

Nu sitter jag, återigen, på Tågkompaniets tåg. Den här gången är jag på väg tillbaka till Åland. Helgen hos pappa har gått superfort, som vanligt. Det har varit väldigt trevligt att umgås med andra halvan av min familj (pappa, styvmamma Susanne, lillasyster Emma (17 år) och lillasyster Maja (9 år)) och även med farmor och hennes Lasse. Dessutom har det gått superbra att köra LCHF, både under resan och även hemma hos pappa (trots att ingen av dem äter LCHF). Igår åt vi till exempel LCHF-moussaka till middag!

Den här dagen kommer jag spendera på tåg (Ludvika-Västerås), tåg (Västerås-Stockholm), buss (Stockholm-Kapellskär) och slutligen färja (Kapellskär-Mariehamn). Tur att jag har gott om sysselsättning! Jag har serier på datorn, ljudböcker på telefonen, e-böcker på telefonen, en tidning och en pocketbok.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback