Slöisar

Igår strålade solen hela dagen, något jag firade med att sitta inne på kontoret. Efter jobbet åkte Adam och jag till Kalmarnäs och där blev vi hela kvällen. Vi åt grillat ute i solskenet tillsammans med Adams familj. Sedan gick herrarna i bastun, men jag var inte sugen på att följa med. Så jag umgicks en stund med Adams mamma och lillasyster och sedan satte jag mig med datorn i famnen. En lugn och skön kväll efter en ganska intensiv jobbvecka.

Idag står regnet som spön i backen och inbjuder definitivt inte till att sysselsätta sig. Därför är Adam och jag lagom slöa just nu. Eventuellt tänker vi kolla på någon film nu på dagen, för att sedan (troligen) ägna kvällen åt att se ännu en film.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback