Flitig som en myra

Igår sprang jag Sjöjungfruloppet på Åland, tillsammans med min lillasyster Frida. Efter loppet cyklade vi hem igen och jag hann precis med att packa, duscha och äta middag innan det var dags att gå till färjan. Lördagskvällen spenderade jag på Rosella med företagsekonomin framför mig och en massa fulla männsikor runt mig. Kanske inte den optimala pluggmiljön. Idag har jag dock pluggat betydligt mer. Hittills idag har jag pluggat företagsekonomi i sex timmar och min plan är att pluga i (minst) två timmar till. Jag känner dock att hjärnan börjar bli lite seg, så jag ska fylla på med lite kaffe nu för att orka hålla igång. Lite efter nio ikväll kommer Adam hem, så då ska jag passa på och umgås med honom (vi har knappt träffats sedan i tisdags).

På onsdag skriver jag företagsekonomitentan och sedan gäller det att direkt efter börja förbereda mig inför rättegångsspelet i förvaltningsrätt som vi har på fredag. Jag hoppas på att min hjärna fortfarande är ung och pigg, så att den klarar av de tvära kasten mellan ämnena.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback