Mina favorit ansiktsprodukter!

Nu när det regnar ute så tänke jag passa på att skriva ihop ett inlägg om världens bästa ansiktsprodukter.

För det första vill jag bara säga; kom ihåg att det inte finns några mirakel. Varje gång du slarvar med att tvätta ansiktet på kvällen så utsätter du din hud för orenheter som den inte gillar. Det täpper till porerna och skadar även kvalitén på huden. Därför är dessa ansiktsproduketer världens bästa bara om du använder dem regelbundet och älskar din hy som du älskar dig själv!

Hudvårdsserien som jag använder heter Mypa - skin care therapy och innehåller 60% aloe vera. Jag blev rekommenderad att använda den här serien ansiktsprodukter efter att ha varit på ansiksbehandling. Jag använder mig av fyra produkter; cleansing milk, toner, day cream och night cream. Det är allt jag behöver för att hålla huden felfri! Tidigare hade jag torr/oljig hy i ansiktet och stora porer, precis som många andra tonåringar. Men eftersom Mypa-serien innehåller 60% aloe vera så balanserar de huden och minskar porerna. Jag rekommenderar verkligen dessa produkter till dig som har testat "allt" utan att hitta något som känns helt rätt. Dessutom passar de här produkterna för flera olika hudtyper. Jag hittade en hemsida
här som säljer mina favoriter. Men om du är ålänning så kan du köpa produkterna på apoteket på Skarpansvägen eller på decorus (i KlippUpps gamla lokal).

För den som tycker att det är viktigt med ansiktsprodukter med en flashig utsida så är den här serien inte den rätta. Men om du, som jag, tycker att kvalité är mycket viktigare - då är dessa produkter något för dig. Priset här hemma ligger ett par euro högre än på hemsidan jag länkade till, men det är det värt!

Nu ska jag sätta mig och surfa runt på hemsidan.

Bild: privat.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback