Bildkavalkad!

Det är inte ofta den här bloggen berikas med bilder, tyvärr. Jag ska försöka bli bättre på det. Men det är inget löfte. Här kommer i alla fall bilder på vad som förändrats i lägenheten idag. Samt på mina nästan-gratis-shoppade-kläder.
Vardagsrummet. Här ser ni alltså en nyuppsatt hylla ovanför soffan samt en tavla (som mammas väninna Tinca målat!) som har fått förbättrad upphängning.
-
"Hallen" mellan köket och den riktiga hallen. Här ser ni då alltså en nyupphängd spegel.
-
Sovrummet. Två flugor i en smäll, mattan bestämde vi oss för att ha på golvet (istället för ihoprullad i förrådet) och gardinerna är nyupphängda.
-
Sovrummet. Nyupphängd tavla (införskaffad och hemtransporterad från Rhodos). Den hänger längs med långsidan av sängen och kortsidan av rummet.
-
Jag, Julia (det är så sällan ni får se en bild på mig här i bloggen, så jag tänkte att jag måste förtydliga vem det är som poserar på bilden). Sommarkläning från H&M.
-
Jag, Julia. Tunika/långt linne från Gina Tricot (kommer troligtvis bäras under kjol för det mesta). Här får ni även se en bild på kroppen som alltså håller på och omformas. Själv kan jag konstatera att bröst och midja krympt snabbast. Lår, rumpa, buk och armar har jag gott om än så länge.
-
Jag, Julia. Örhängen från Gina Tricot. Jag vet att ni gillar att se in i mitt öra, därför är bilden så närgången.

Kommentarer
Postat av: Liz

Härligt med lite nytt! Jättefina örhängen :)

2010-05-31 @ 19:09:32
Postat av: Malin

Roligt med bilder tycker jag! Och ni har det så fint hos er :-)

Postat av: mamma

Stor skillnad i kroppsform sedan vi sågs senast! Snyggt jobbat gullungen min!

2010-05-31 @ 20:31:59
Postat av: Frida syster

Vad duktig du är, det syns verkligen att du har gått ner! :D <3

2010-05-31 @ 20:50:40
Postat av: Casper

mattan som ni har i sovrummet har vi i vardagsrummet :P

2010-05-31 @ 21:00:09
Postat av: Fanny

Man ser redan stor skillnad, du är jätteduktig som fortsätter kämpa :) <3

2010-05-31 @ 21:26:48
URL: http://fannyliindfors.blogg.se/
Postat av: mamma

jag noterar även att du tvättar öronen ordentligt!

2010-06-01 @ 09:23:37
Postat av: Tinca

Duktigt - det ska bli trevligt att ses nu när du kommer hem för sommaren! Hej dig! Kram

2010-06-01 @ 16:24:02

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback