Fina människor

När jag försöker kommentera mitt eget inlägg (Bildkavalkad!) får jag bara upp texten "internt fel". Så jag klistrar in texten här istället.
-
Tack allihopa för era fina kommentarer! Så roligt att läsa och piggar definitivt upp mig en dag som inte känns helt hundra procent toppen. Jag blir så glad av att höra positiva saker om vår lägenhet, mina inköp och min kropp. Tack, tack, tack!
Casper: Jag vet, men jag tror vi var först med att köpa den. Ni hade den i alla fall inte i vardagsrummet när vi köpte den. Haha, men det spelar ju ingen roll. Vi bor ju på helt olika ställen.
Tack allihopa för era fina kommentarer! Tack Liz, Malin, mamma, Frida, Casper och Fanny! Så roligt att läsa och piggar definitivt upp mig en dag som inte känns helt hundra procent toppen. Jag blir så glad av att höra positiva saker om vår lägenhet, mina inköp och min kropp. Tack, tack, tack!
-
Casper: Jag vet, men jag tror vi var först med att köpa mattan. Ni hade den i alla fall inte i vardagsrummet när vi köpte den. Haha, men det spelar ju ingen roll. Vi bor ju på helt olika ställen, umgås med helt olika människor och så där.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback