För er information

Jag har sett att ni har varit jätteduktiga med att kommentera på senaste tiden - medan jag å andra sidan har varit mycket sämre på att svara.
-
Först och främst vill jag säga tusen tack för alla stöttande och inspirerande kommentarer gällande min GI-diet. Det är underbart att se att ni förundras, och faktum är att bekräftelsen från er är en stor morot för mig. Jag ska dela med mig av ett inlägg som handlar om GI-dieten och mina tankar kring den. Ska vi slå fast att jag skriver det här inlägget på torsdag? För det är ju inte svårt för mig att skriva det (jag kan materialet och att skriva har ju aldrig varit ett problem för mig), jag skjuter bara upp det. Jag vet att det kommer bli rätt mycket text. Så jag delar nog upp det i flera inlägg, där varje inlägg tar upp en specifik del. Lite som en uppsats, haha. Men jag förstår att ni vill veta i mera detalj hur jag har tagit min kropp till lättare vikt!
-
Då säger vi så här: på torsdag skriver jag ihop allt jag vill få sagt om min tid med GI-dieten hittills. Jag delar upp det i flera inlägg, för att underlätta läsandet. Och dessutom skapar jag en ny kategori på bloggen som kommer heta något i stil med GI-diet för mig. Där ska jag även försöka få ihop ett inlägg som samlar mina favoritrecept.
-
Dessutom tar jag till mig era kommentarer om allt annat. Till exempel era tips och råd om hur vi ska göra med lägenheten under sommaren, hur jag ska göra med mitt SATS-medlemskap och helt enkelt respons på mina inlägg. Jag gillar det! Fortsätt kommentera, det är det som gör bloggandet allra roligast!

Kommentarer
Postat av: Christine

Receptkategori låter awesome! Du har verkligen varit otroligt duktig med den här dieten, jag är full av beundran. Dessutom syns det faktiskt skillnad! :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback