Mamma

Idag bara sprutar det blogginlägg ur mig. Jag tror att jag skulle kunna sitta och skriva inlägg konstant denna dag. Roligt när inspirationen flödar!
-
Det här inlägget tänkte jag att skulle handla om mors dag. Idag är det nämligen mors dag i Finland, där min älskade mamma bor. När jag vaknade i morse kastade jag mig på telefonen för att ringa och önska henne en bra dag, för det är hon värd. Jag vet att hon i detta nu är på restaurang med resten av min familj samt mormor och morfar och Jennys pojkvän. Jag hoppas att hon i övrigt kan hålla sig lugn och bara njuta. Jag hoppas att hon vet hur mycket fint som har kommit ur hennes moderskap. Fyra väldigt fina barn, en fin familj som håller ihop och som vet att det alltid går att söka tröst och trygghet i hemmet på Åland. Utan mamma hade inte livet varit speciellt roligt. Jag älskar dig mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

oh TACK Julia, från djupet av mitt hjärta.Vilka fina ord. Tårarna tränger sig fram. Gulle vän vad du är underbar!

Jag önskar bara att jag var miljonär och kunde hjälpa dig/er mera. Det här inlägget ska jag printa ut och spara. Jag ska även parkera det i mitt innersta och plocka fram när livet känns tufft. Stor stor KRAM från mamma

2010-05-09 @ 16:09:10

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback