När verkligheten kommer i kapp...

Nu är det, redan, söndag. Om ungefär en timme ska jag åka med Frida till Cityterminalen för att sätta henne på bussen vidare mot båten. Det har varit riktigt roligt att ha henne här. Den där sura tonårstjejen existerar nog enbart på Åland, här har hon varit hur snäll och hjälpsam som helst!
-
Efter att ha sagt hej då till Frida ska jag åka hem och gräva ner mig i skolarbete. Dels ska jag förbereda en argumentationsuppgift inför imorgon, dels ska jag plugga till folkrättstentan som är i övermorgon (hjälp!). Känns lite stressigt, men det ska väl gå. Det känns inte som att det är hela världen om folkrättstentan inte resulterar i högsta vitsordet, även om det ändå är min målsättning.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback