Planeringsfreak

Jag vet inte riktigt hur ni bloggläsare fungerar. Men jag vet precis hur jag själv fungerar. I början av veckan måste jag göra en veckoplanering, där allt som ska in under veckan finns med. Träning, hushållssysslor, plugg och fritid. Slarvar jag med att göra en sådan planering blir jag vilsen hela veckan, och får inte hälften så mycket gjort. Förra veckan gjorde jag inte någon planering och således fick jag inte till någon träning och en ganska enformig vecka. Den här veckan ska bli innehållsrik och är hittills välplanerad. Vad gäller träningen ska jag promenera med Adam ikväll. Imorgon ska jag besöka SATS. På torsdag ska jag gå på promenad. På söndag ska jag antingen besöka SATS eller gå på promenad kombinerat med styrketräning hemma.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback