Snart dags att prestera

Dagen före tentan. Jag vet inte vilken dag jag avskyr mest, dagen före tentan eller själva tentadagen. Den här gången känns det faktiskt som att det kvittar, jag har fortfarande känslan av att jag kan det här. Jag tror inte att jag kommer bli speciellt nervös inför den här tentan. Däremot börjar jag, redan, vara nervös för folkrättstentan som jag sköt upp tidigare och som ska skrivas den 18 maj.
-
Idag ska jag alltså gå igenom det sista inför tentan imorgon. Utöver det hoppas jag få min (finska) skattedeklaration med posten idag, så att jag kan deklarera nu innan det är för sent. Jag har även tänk hinna göra manikyr och pedikyr på mig själv. Och läsa lite i boken som aldrig tar slut (observera att det inlägget skrevs i februari).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback