Sommarlovet närmar sig

Nu har jag bestämt mig för att åka hem till Åland med första färjan lördagen den 5e juni. Det vill säga om en vecka. Då hinner jag hem för att fira några nyblivna studenter. Adam ska på några fester här i Stockholm den 5e och 6e juni, men med lite tur kan jag övertala honom att skippa dem och istället komma med till Åland redan den 5e (och då hinner han gå på klassfest med sin högstadieklass!). Så idag ska jag väl fundera lite smått på vad som ska packas ner och annat som behöver göras innan jag lämnar Stockholm för sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer hem med sista färjan den 5e juni ;)

Postat av: Fanny

och så kommer du ju såklart hem för att fira din småsystrar ;) hehe, men det blir roligt att du kommer :D

2010-05-29 @ 13:01:29
URL: http://fannyliindfors.blogg.se/
Postat av: Casper

yay 8 dagar kvar då :P

2010-05-29 @ 20:38:00

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback