Tråkigt att inte ha något att göra

Totalt värdelös dag idag. Verkligen. Ute regnar det och blåser. Frukostäggen kokade sönder och jag orkade inte koka nya, så jag har varit utan frukost. Nu ska jag försöka få upp humöret för ikväll har jag tänkt fixa lite mysigt för mig och Adam med annorlunda. spännande och (förhoppningsvis) god mat och umgänge som inte inkluderar varsin dator och en tv. Haha. Ibland är vi verkligen ett slött par, till exempel när vi sitter där vid middagsbordet med datorerna framför oss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag och simon hade en sån kväll igår :) Jag lagade middag och efterrätt och sen tittade vi på film ^^

Postat av: mamma

här är det full fart som vanligt. I kväll Bollhalla!

Inte direkt spännande men helt ok ,fats säkert kallt inne också.Brr-Nu har det börjat ösregna här också.

2010-05-08 @ 15:29:24

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback