Vad är det här nu då?

Hm. Loggade precis in på mitt bankkonto och såg att jag har fått 220 kr utbetalat av SATS med texten "fryst medlemskap". Varför har jag fått 220 kr?! Kan det vara så att de har ett sådant system att de istället för att debitera en lägre summa, betalar ut en summa i förväg för att sedan dra fullt belopp på förfallodagen (autogirosystem). Borde de inte meddela om detta i förväg i så fall? Och då borde jag väl få mer än 220 kr... Haha, jag fattar inget. Hjälp?
-
Det känns som att jag borde veta det här - eftersom jag ju faktiskt jobbade en hel del med autogiro förra året. Men en båtförsäkring kan man aldrig frysa, därför känns detta system obekant. Hm. Jag har hur som helst mailat kundservice för att få ett svar!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback