Nu är det jul igen

...eller så inte :)

Idaaag, vad har hänt idag?
Jo, först när jag kom ner till bussplan imorse så var det 5 fulla ungdomar där som skulle till eckerölinjen, jävla töntar. Fulla kl kvart över sju på morgonen :)

I skolan hände väl inte så mycket, jag hade mitt föredrag om 'Grabben i graven bredvid' och så lämnade jag in bokrecensionen. Brabra att ha det gjort. Det är lite tomt i skolan utan idrottarna, som är på praktik, men nästa vecka är dom tillbaka igen :)
Vi hade ingen lärare de två sista lektionerna, för lärarna hade varit dåliga på att kommunicera igen, dom är också töntar. Då satt vi i datasalen och tråkade, jag kollade på mobiltelefoner, bärbaradatorer och bluetooth till datorn, jag vill ha alla dom tre, men tyvärr har jag bara råd med bluetooth. Jävlar att allting ska vara så dyrt!

Efter skolan var jag till bibban med Lolli, och sedan var vi till nya busskiosken, som har öppnat nu :) dom gav gratis popcorn tipsade ann, sara och jenny oss om ;) vi rusade dit xD

sedan åt lolli middag här, och nu vill vi att tomas eller fro ska logga in på msn, men jag tror dom jävlarna är på fotboll :( :p

Nu ska jag och Lolli kolla på film så länge :) Flight Plan.

Det är inget att diskutera,
Julia


Kommentarer
Postat av: idaskida

vad tyckte ni om filmen då?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback