Serious

Hoh, nu är dom avklarade!
Läxorna alltså.
Det tog inte så lång tid.

Snart ska jag gå i duschen.
Eftersom jag inte hann vila mer än ca 30 sekunder igår, hann jag inte heller gå i duschen.
Snuskigt ;)

Idag i skolan på engelskan pratade vi ganska mycket fritt (på engelska). Det var bra, och roligt. Samtidigt stärkte det ens självförtroende, för man är faktiskt bätte än vad man tror!

Jenny var nyss in till mitt rum med senaste nummret av Plaza, så nu har jag något att läsa ikväll.
Undrar när jag ska hinna läsa klart Liza Marklunds Studio Sex?

Det är ett senare problem.
Just nu saknar jag att träffa Fia ensam. Vi var så busiga i våras/början av sommaren, minns du?
Jag saknar det.
Fia och Julia
Fia och jag 03.12 2005
Julia

Kommentarer
Postat av: fia

aaw, klart jag minns :D och klart jag saknar det! NU FÅR VI SKÄRPA OSS JULLE!!! ;D

2006-09-01 @ 19:08:35

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback