trallalitrallalatrallahoppsansa

Imorse var Janina (en ny tjej) med i klassen. Hon hade hoppat av vård efter 1 år. Senare på eftermiddagen meddelade Andreas att han får ta över Janinas plats på vård så nu går han där istället. Jag undrar om vi nu kommer få någon ny elev istället?

Idag började dom riktiga lektionerna, fast även det var ganska soft.

Jag gillar min klass skarpt.

Efter skolan gick jag ner på stan och köpte böcker med Frida. Sedan gick jag hem och åt middag, for till sparhallen och köpte mera häften och sedan var jag ut och joggade med Minus.

Nu har jag stretchat och återfått andan och ska snart i duschen och sedan ska jag väl plasta in mina nya böcker. När jag har gjort det förtjänar jag att kolla på en Beck-film på DVD och efter det sova!

Imorgon har jag tyska för första gången i mitt liv. Någon som har läst tyska som har lust att komma och hjälpa mig med läxorna sedan? ;) (OBS! raggningsreplik) HAHA.
Sedan har jag två håltimmar och då vet jag inte vad jag ska göra, och efter det blir det två timmar psykologi.
Do you want to go to the seaside?
I'm not trying to say that everybody wants to go
I fell in love at the seaside
I handled my charm with time and slight of hand
Julia


Kommentarer
Postat av: Mims

Jag har gått på tyska i fem år och det enda ordet jag någonsin kommer ihåg är zusammen! (om det nu ens stavas så)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback