Tvätten dag 5

I fredags jobbade vi för 5:e gången. Ella försov sig, men annars var nog dagen helt som vanligt.
Direkt efter jobbet var jag i duschen (hey, det behövdes ju inte alls), och sedan for jag och Mika upp till stugan. Där var det ju nästan inga människor alls, hrm, "bara" Tove, Torbjörn, Lotta, Magnus, Gerd, Fanny, Frida och mamma.

Förvånad märkte jag att det ju gick att umgås alla kusiner tillsammans, allt från Fanny och Frida (11 år) till Magnus (snart 19 år). Det var ganska kul.

Igår skjutsade mamma mig till stan, Torbjörn och Magnus följde med för att vara lite grann på datorn (yes, det är inte bara jag som får abstinens-besvär!)

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag hoppas du hade kul igår! och skönt för dig att du fick sova hemma, det skulle jag också ha velat:( :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback